معرفی سریال salem

Serial introduction of Salem

معرفی سریال salem

WGN شاید برای بسیاری ناآشنا باشد، اما برنامه‌هایی که پخش کرده به آن اندازه ناآشنا نیست. برنامه‌هایی مانند How I men your mother, Law and Order و چند سریال دیگر. اما این بار این شبکه با سریالی متفاوت از سریال‌های پیشین خود، هم از نظر ژانر و هم از نظر فضا بازگشته است.
اینبار شاهد سریال Salem از این شبکه هستیم. داستان سریال زمانی آغاز میشود که شخصی به نام آیزاک به جرم به حرمتیجنسی با یک زن، روی یک سکو چندین ضربه شلاق محکم میخورد و علامتی روی پیشانی او داغ میشود. شاید بتوان گفت این صحنه به عنوان اولین صحنۀ سریال، ادعای کارگردان برای ترسناک بودن سریال است و شاید قصد داشت بگوید، این مشتی‌ست نمونۀ خربار و در این سریال زیاد شاهد چنین صحنه‌هایی خواهید بود. سریال داستان شخصی به نام جان آلدن را روایت میکند که فرزند یکی از اولین کسانی‌ست که پا به سیلم گذاشته، و شخصیت دیگر آن مری ست، معشوقۀ جان که بدون آنکه چیزی به او بگوید از او باردار است.
جان به جنگ اعزام میشود، درحالی که به مری قول داده است بعد از یک سال بازگردد، هفت سال بعد را در جنگ باقی میماند که البته سریال از این هفت سال میگذرد. زمانی که جان بازمیگردد از دیدن و شنیدن بسیاری چیزها غافلگیر میشود. حال دیگر سیبلی، که بالاترین مقام شهر را دارا بود فلج شده و تنها دوستش صندلی‌ایست که نمیتواند از آن بلند شود؛ مری با سیبلی ازدواج کرده و هم‌اکنون بالاترین قدرت شهر را دارد و شهر گرفتار جادوی جادوگران شده.
salem3

اگرچه آلدن ابتدا جاودگران و جادوگری را جز خرافات نمیداند اما هر چه سریال به پیش میرود، چیزهایی میبیند که سبب میشود او، سردمدار مبارزه با جادوگران شود، غافل از اینکه معشوقۀ گذشتۀ او که حالا مری سیبلی شده، خود جزو بلندمرتبه‌ترین جادوگران است. شاید بهتر باشد نام این سریال را بجای ترسناک حال‌به‌هم‌زن بگذاریم! منظرۀ له شدن یک نفر زیر باری از سنگ، یا بیرون آمدم یک وزغ از حلق کس دیگر یا اینکه شخصی انگشت اشارۀ خود را بکند حقیقتاً چیزی از ترس را تداعی نمیکند.
اما اینکه شخصیت‌های ترسناک سریال این بار جادوگران و خون آشام‌ها هستند شاید ساختار شکنی دیگری در دنیای سریالهای ترسناک باشد که قبلا شاید آن نبودیم. از طرفی فضای بستۀ سریال و اینکه داستان در یک شهر کوچک و میان عدۀ اندکی از کاراکترها میگذرد شاید خیلی‌ها را خسته کند.

منبع ( Source ) : تی وی مگ


معرفی سریال salem

Serial introduction of Salem

معرفی سریال salem ,سریال salemxsalem,نقد و بررسی سریال salem,نقد سریال salem,معرفی سریال سیلم,دانلود سریال salem,دانلود رایگان سریال salem,دانلود سریال سیلم,downloadsalem,